polonäs imorgon

sitter här och börjar bli ganska nervös inför polonäsen. tänk om jag gör fel, tänk om jag snubblar, tänk om klänningen åker ner! usch nej vill inte ens tänka tanken så pinsamt..
men trots detta är jag ändå väldigt sugen på de, kommer nog bli riktigt kul.
ikväll drar jag o sover hos cornelia, åker o solar och gör iordning oss för o se hur det ser ut tills imorgon :)
fysik provet idag gick väll ändå ganska bra, va inte så fruktansvärt svårt som jag trodde de skulle va men blandade ihop en del grejer men jag fick mig ett godkänt utan större problem .
nu ska jag ta o packa allt jag ska ha med mig för sover hos cornelia även imorgon.
chingeling, önska oss lycka till ♥

Kommentarer
Postat av: kungeN

cha cha! lycka till (:

2009-12-16 @ 16:13:38
Postat av: Tomas Lindström

Lycka till!

P

2009-12-16 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0