olle

ÅH MIN GUD.
Jag förstår inte hur han lyckas.... Först var det The scientist-Coldplay, sen var det Your song, och nu Fix you-Coldplay. Dessa låtar är seriöst mina favoritlåtar. Och att just han framför dom med sin guld-stämma, det gör att jag smälter inombords, jag seriöst nästan gråter när han sjunger dem. Haha nu låter jag som ett läskigt fan som avgudar honom eller något men dom här låtarna är verkligen mina favoriter och dom betyder så mycket och jag var bara tvungen att skriva av mig lite haha... Bilden har inget med någonting att göra, tog den på landet i somras men sitter på min brors dator och fans inte så mycket att välja mellan, så tänkte att denna är bättre än inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0