flightless bird

Och nu är det vinter. Gillar bara att det blir så mysigt och fint med all snö, men annars är det kasst med vinter. KALLT och BLÖTT, vem gillar det!? Bland det värsta är också att det är mörkt när man vaknar, känns helfel att inte ligga kvar i sängen, och att det blir mörkt klockan 3.... Fast blir ju lite ljusare nu med all snö. Så jag ligger här snorig och trött med tända ljus, te och min bok jag ska läsa klart. Fick även reda på av Matilda idag att vi har biljetter till Harry Potter and the Deathly hallows på onsdaaag, wohoooo! happy guurl.



Har endast mitt 70-300 objektiv just nu, därför bilderna blir fantasilösa och tråkiga. Men bättre än inget tänkte jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0