ready for abduction

Wellwellweeell..... Veckan har minst sagt gått snabbt och har faktiskt inte haft tid att blogga direkt. I måndags var det bara så underbart väder så var ute hela dagen! I tisdags drog Jag, Hanna och Cornelia upp till stugan för lite grill och badtunna för vi var lediga på onsdagen. Och guuud vad härligt det var, hade det verkligen superbra. Igår så var jag bara trött och orkade inte så mycket och idag har jag varit i skolan och nu ska jag börja packa inför imorgon! Ska nämligen till Grebbestad med Linus och hans familj, kommer bli så jäkla skönt att få komma bort lite.

Tisdags




Kommentarer
Postat av: Tomas Lindström

:) P

2011-04-15 @ 07:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0