stenkällegårn

Wehooo, sitter och taggar inför imorgon då vi drar till stenkällengårn och åker lite skidooor! Det blir Jag, Linus, Cornelia, Alexander och Simon. Kommer nog bli jäkligt roligt, även fast skidåkning kanske inte är min starkaste egenskap. Så nu sitter jag och kollar lite bilder från min skid-debut för ca 2 år sedan, det var i Lindvallen med Hanna som var en superbra lärare! Fick stå på egna ben direkt, lämnades nästan ensam ända uppe på toppen av backen på bilden med den enda erfarenheten av att stå på dessa skidor var då jag fick krypa av liften när dom väl hade stannat den för min skull.... hahaha, inte smidig tjej. Sen dess har jag åkt skidor ca 4 gånger. Sååå önska mig lycka till!

Båda bilderna är från Lindvallen, Sälen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0