3 januari 2010

förlåt för kass uppdatering, men har inte riktigt haft tid de senaste.
nyår var iaf great! tack för kvällen brudar.♥
har inte hänt så mycke iår hehe mest bara chillat oså.
idag dår vi se vad som händer, blir nog va hemma o tare lugnt, kom hem inte allt för tidigt inatt så är lite trötter nu.
nu ska jag kila o koka lite nudlar och sätta på en film och värma mig med mitt täckee hhihihih, nice.
let me whisper in your ear
tell you everything you wanna hear



anledningen till bilderna är då för att jag funderar på hårfärgen, blev sugen på o göra lite ljusa slingor kanske. ?


Kommentarer
Postat av: Derru

Sjukt snygg hur du än gör så.. :)

2010-01-03 @ 17:44:22
Postat av: hanniii

sweet=)

2010-01-03 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0