paper planes

Idag har jag bara glidit omkring i min feta morgonrock och raggsockar här hemma. Kollat tv, film och datorn. Käkat nudlar också har jag gjort. Just nu ligger här i sängen med min kisse och känner mig sådär värdelös som man kan göra när man bara har legat i sängen hela dagen så att sängen knappt är något man ser fram emot. Fast har inte direkt känt mig fullt frisk heller, har huvudvärk och har mått illa hela dagen. Så nu ligger jag här och väntar på att Desperate housewives och Cougar town ska börja. Och att Linus ska komma hit så jag inte känner mig lika värdelös. Han smög sig in imorses kl halv 7 för att han inte kunde sova utan mig, trodde jag skulle så jäkla rädd som jag blev när han väckte mig, visste knappt var eller vem jag var. Men sen övergav han mig på morgonen för att åka och jobba, skum kille det där.



                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0