baaaad update!

höhö... Kan väll skylla på att jag har haft fullt upp? Vilket nog är delvis sant nu när skolan har börjat så. Men i veckan så har jag gjort lite allt möjligt antar jag, i tisdags var jag sjuk men i onsdags var jag i skolan och efter skolan gick jag och hämtade min syster på dagis och sen åkte jag och mamma på körskolekurs! en 3 och en halv timme lång genomgång som slutade vid halv 10 efter första skoldagen var ingen vidare hit kan man väl säga.... Och igår efter skolan slank jag iväg till Cornelia och hängde lite med mina homies Cornelia Matilda och Hanna, mycket trevligt! Och imorgon drar jag in till Skövde för ännu en kväll med mina brudar. Men ikväll ska jag faktiskt bara fetchilla. Ska städa klart mitt rum snart och sen ska jag laga mat till min fina familj



En liten dagens från veckan, Jeans Cheap monday, T-shirt Cheap monday och halsduken är nog från Ullared haha

Kommentarer
Postat av: Tomas Lindström

:)

2011-01-14 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0