trött och sne tjej

Ligger just nu i sängen, vaknade upp med någon sorts nackspärr och huvudet kändes inte direkt bra om man säger så. Så har tagit lite alvedon och sånt och ska bara vara hemma nu och göra lite läxor och sånt!
Helgen har varit suuuperbra! I söndags efter släktkalaset kom mina fina vänner Hanna, Cornelia och Matilda hem till mig med presenter och en vacker kladdkaka, mums!
I övrigt fick jag i födelsedagspresent en massa bra saker: Ett nytt objektiv till kameran, nya vita Converse, pengar till nytt löshår, smycken, lite kläder, hudprodukter och sånt härligt, presentkort och godis!
Och nu är jag 17, wohoooo.


The beautiful kladdis!


Nya shorts och även födelsedags-outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0