GRATTIS MAMI!

Helt slut. I både kropp och huvud. Idag var Hanna med i skolan och vi kikade lite på brännbollen, sen drog Jag, Cornelia och Hanna hem till mig och solade och käkade kycklingsallad, mums!
Sen vid 5 kilade jag iväg till jobbet, och gissa om det var varmt att jobba idag! även fast det blev kaos-väder så svettades jag som en liten gris. Får ju inte ha shorts på mig så jag gled omkring där i mina svarta jeans och dog lite.
När jag slutade vid 8 så gick jag till Ica och handlade mat till våran födelsedags-middag till min fina mamma som fyller år idag! Blev grillat med massa gott till.
Men nu ligger jag i sängen och somnar nog snart, ögonen vill liksom inte riktigt hålla sig öppna...

Dagens.
(enda skillnaden är håret, som idag som vanligt var uppsatt i en boll mitt på min lilla skalle)
Shorts och linne - H&M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0