i ♥ jullov

Ligger i sängen och bara njuter av att vara ledig. Vaknade för ett tag sen och har julstädat lite och sånt! Ska baka lite julgodis och sånt sen med, för imorgon har vi fullt upp här hemma. Ska in till stan och hämta min iphone, köpa nyårsklänning, hämta&förbereda kalkonen, laga den sista maten inför julafton och allt sånt. Igår efter julavslutningen på skolan så åkte jag, Cornelia och Matilda in till stan för lite julklappshandling, mötte upp hanna och bytte julklappar medans vi fikade och pratade, mysigt! Så gårdagen var superhärlig. Och på det hade jag och Linus 10 månader, wohoo. haha.

Bild från min polonäs för ett år sedan, jag i rosa/röd klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0