gymnasieval..

hem till hanna after school o chilla lite, sen åkte jag hanna cornelia till skövde o kolla in plusgymnasiet.
verkar ganska nice, det va lite dålig koll på läget med lärare och lokaler och sånt men de skulle dom lösa.
imorgon ska vi till fågelvik, jag och cornelia går till estet och barn o fritid, lutar mer åt estet där men kan va kul o kolla runt lite :)
har lite ångest över vad jag ska välja bara, börjar bli ont om tid och jag har inte alls bestämt mig än, hm...
menmen det löser sig.
nu ska jag hoppa in i duschen efter en måltid lagad av mig till familjen, mums.
chingeling


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte barn utan framtid!

2010-01-21 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0