right now

Sitter jag hemma och är sådär jobbigt förkyld. Snorig, huvudvärk och hals-ont. Så idag har jag varit hemma från skolan och bara tatt det lugnt. Nu ska jag ta mig något att äta, fast får bli soppa eller något sånt, går inte ner så mycket i min ömma lilla hals nu.... Sen kryper jag ner i soffan och kollar på Grey's anatomy tror jag faktiskt. Går inte att vara på mitt rum just nu, inte för mig iallafall, det är svinkallt för mitt element gick tydligen i ide i natt och eftersom mitt rum ligger lite off i vårt hus kommer det inte in så mycket värme där heller. Ska försöka läsa ut det sista av min bok också men blir inte så mycket läst innan jag får ta en paus för huvudvärken. Buhu, synd om mig idag...

 


Kommentarer
Postat av: cornelia

nu är jag här igen lilla emma, skriver i din blogg och känner mig som hemma. du kanske tycker det är jobbigt och vill slå mig ganska hårt, men då kanske du slår bort några av mina hjärnceller och då blir livet svårt. jag tror ändå att någonstans inom dig, finns en liten emma som blir glad när hon fått blogginlägg av mig. men självklart får du detta radera, om du inte vill se det något mera. men till poängen med denna grej, du är min bästa vän och jag älskar dig. mister jag dig så mister jag allt, du är min värme nu när det börjar bli kallt. det låter kanske lite töntigt så vi avslutar nog nu, ses imorgon då är det vi mot världen, jag & du

2010-11-11 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0